A piscina xa está aberta para a tempada 2014

PiscinaAugasMansas2

 

Este ano realizáronse traballos de mantemento importantes, entre eles o encintado das paredes e o cambio das areas dos filtros. Esperamos que poidamos gozar dunha boa calidade da auga durante toda a tempada. Feliz verán para tod@s.

Advertisements

2 opiniones sobre “A piscina xa está aberta para a tempada 2014

  1. Boas tardes,
    Queria preguntar polo estado das piscinas, hoxe a pequena estaba totalmente desbordada e turbia, e na grande, ainda que a auga estaba ben, o fondo estaba cheo de “pelusas”, de herbas e demais. Tendo en conta que eramos menos de 10 persoas as que estabamos por ali, e que non hai exceso de usuarios estes dias, a un grupo de veciños preocupanos como nos vamos a encontrar as piscinas o resto da temporada.

  2. Buenos días, me sumo al comentario de nuestra vecina y confirmo que ayer la piscina pequeña estaba no apta para el baño. Además de desbordada estaba ” verde”. El wc sigue oliendo fatal y opino que se limpia ” por encima” y no cuesta nada poner un rollo de papel higiénico independientemente de que yo previsora llevel mio.Y que no me digan que somos muchos los usuariosporque ayer eramos cuatro pelagatos, los baños ” No Se LIMPIAN ADECUADAMENTE”.

    La piscina grande estaba apta pero los fondos no se llimpian. Hay ” bolas de pelusas grandes” que no son de un día.
    Y ya para rematar el informe, creo que el cesped se debería de cortar, está largo.
    Prezado señor presidente, son pocos los días y meses para disfrutar de la piscina , así que espero que tome nota, incluso con una visita rápida a las instalaciones comprobará lo que estamos diciendo y trasmita a quien corresponda que se esmeren en hacer su trabajo que se les paga por ello.
    Montse López

Deixar un comentario

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s