Convocatoria de Asemblea Xeral Extraordinaria

Prezado/a veciño/a,

Pola presente convocámoste á Asemblea Xeral Extraordinaria que se celebrará o vindeiro 8 de novembro no local da Asociación A Baiuca de Solláns, que amablemente nos cede de novo o seu espazo de xeito desinteresado para que poidamos realizar a nosa reunión, que comezará ás 19:30 en convocatoria única.

A orde do día da asemblea, determinada nos puntos 1 e 3 polas decisións da pasada Asemblea Ordinaria de 2012, é a seguinte:

  1. Revisión de propostas e elección da empresa de mantemento das nosas instalacións de piscina e xardín.
  2. Reparacións da piscina.
  3. Someter a votación a idoneidade de manter a celebración da noite de San Xoán por con­ta da nosa asociación.
  4. Novas sobre o proceso de recepción municipal da nosa urbanización.

O local da Asociación A Baiuca está preto do Restaurante Neira, en Solláns (ver plano). Dispón de amplo aparcadoiro.

Advertisements

6 opiniones sobre “Convocatoria de Asemblea Xeral Extraordinaria

  1. Ayer se celebró la reunión de la asociación y muchos vecinos no se enteraron, yo por ejemplo que me enteré de casualidad, sería recomendable que las convocatorias de reunión se enviaran a los vecinos con 15 ó 10 dias de antelación. Además hay vecinos que en su dia facilitamos al administrador nuestras direcciones de correo electrónico creo que tambíen se deberían comunicar las convocatorias de reunión por esa vía.

  2. Sita, acabo de revisar el correo y sí que se envió la convocatoria por email, no a todos los vecinos, ni mucho menos, pero sí a unos cuantos… ¿miraste en la carpeta de spam (remite Camilo)?

    1. Oscar, el último correo que tengo de Camilo es del 06/07/2012. A mi no me llegó ese aviso. De todas formas pasaré por Ginarte por si no tienen bien la dirección de correo. Muchas gracias

      1. Esta convocatoria la enviaron el 2 de noviembre y tu correo está entre los destinatarios, te lo reenvío para que lo compruebes. Entraría como spam.

  3. Ola Sita, pásate por Ginarte, ou chama por teléfono, e fai esa consulta, porque a min pasáronme a relación de envíos electrónicos desta convocatoria, pero como vai por número de chalé non podo asegurarche que estea o teu.

Deixar un comentario

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s